Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 10:10:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01927 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Hobuse tänav T3 // Turu tn 
1 // 2 // 2a // 4 // Turu tänav T1 (Kaugküttetorustik) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kavandatud tööd puurkaevu veehaarde 
sanitaarkaitsealas. VeeS § 250 lg 3 kohaselt palun esitada arvamus tegevuse 
võimalikkuse kohta.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27280678>  (menetlus nr: 
476026), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 10.03.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (NELE RENT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister